Translate

27 Haziran 2018 Çarşamba

BİR DEĞİŞİKLİK OLSUN VE BUDA GÜZEL BİR KİTAP TAVSİYESİ OLSUN

Merhabalar,

Bu sefer size farklı bir konuyla ilgili yazacağım. Okuduğum ve çok beğendiğim bir Orhan Pamukoğlu kitabı Cehennemdere Kanyonu. Soğuk kış aylarında bir grup farklı rütbelerde askerlerin yaşamlarından bir an bile tereddüt etmeden nasıl vazgeçebileceklerini, vatan sevgisi ve toprakları için hayatlarının hiç bir öneminin olmadığını kanıtlarcasına dağlarda teröre karşı verilen mücadele ancak bu kadar sade abartmadan anlatılabilirdi.

Konu olarak da yazar olarak da ilk defa okudum diyebilirim. Hatta ilk sayfalarda acaba dedim boşuna mı vakit kaybediyorum. Ama çok kötü bir kitap bile olsa yarım bırakmamaya gayret ediyorum. Bir çok zaman okuduktan sonra boşuna vakit kaybıydı desem bile emeğe saygı diyorum kendi kendime ve ne kadar kötü olursa olsun bitirmek için zorluyorum kendimi.

Sayfa başların da yaşadığım gitgeller derken bir baktım kitap sarmış acaba ne olacak şimdi diyorum, kahramanların başına ne gelecek ve ya bir şey gelecek mi? Yazarı gerçekten tebrik ediyorum, bir kitap böyle bir konu ancak bu kadar kıvamında yazılabilirdi.

Sizler için benim kullandığım güzel bir sayfayı ekleyeceğim, http://www.kitapindir.in/ buradan da kitabın pdf sine ulaşabilirsiniz. Umarım sizlerde hem sayfayı hemde kitabı beğenirsiniz.

Bu arada umarım kitap yorumumu beğenmişsiniz. Çünkü ara ara böyle beğendiğim kitapların paylaşımını yapacağım. :)  Sizlerden rica ise varsa beğendiğiniz kesinlikle okumalısın dediğiniz bir kitap tavsiyelerinizi bekliyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 Uzun zaman geçti yine yazmayalı, sayfamdan uzak kalalı. Öyle akıp geçiyor ki zaman, nasıl oldu da bu kadar uzak kalabildim die soruyorum h...