Translate

2 Mart 2018 Cuma

Tatil Vakti Gelsin Diyenlere Chapter 2 : Side

Merhabalarr,

Evet, geçen ki yazımızda uygun fiyata tatile nasıl gidilir demiştik. Bugün ise tatil yapmak için nereleri tercih etmeliyiz bunun üzerine konuşalım. Önce Akdeniz den başlayalım ve Kemer, Belek, Side, Alanya, Lara nereye gitsek derken karar vermemiz bile günlerimizi alıyor değil mi? Öyleyse hadi bakalım bu bölgelerde neler var ve neden gitmeliyiz.

Side den başlamak istedim çünkü benim en sevdiğim bölge diyebiliriz. Neden mi bence sizinde bu bölgeyi sevmenizi sağlayacak şey ''deniz'' yüzünden. Side bölgesinde her plaj ya da deniz mükemmel değil tabi ki ama Kumköy, Evrenseki için mükemmel diyebiliriz. Denizi kum ve sığdan derine gider. En sevdiğim iki özelliğinden birisi bu diğeri ise plaj boyunca yürüyerek Antik Side ye gidebilirsiniz. Büyüleyici fotoğraf kareleri yakalama imkanınız olur.  Kafelerin bulunduğu sokaklarda gezebilir veya konsept bir kafede unutulmaz anlar yaşayabilirsiniz. Vel hasıl arkadaşlar side candır gitmekse şart  :)

Diğer bölgeler için sabırsızlıkla beklediğinizi biliyorum :) Bir sonraki yazımızda diğer bölgelerden de bahsedeceğiz. Görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 Uzun zaman geçti yine yazmayalı, sayfamdan uzak kalalı. Öyle akıp geçiyor ki zaman, nasıl oldu da bu kadar uzak kalabildim die soruyorum h...