Translate

6 Mart 2018 Salı

Chapter 3 : Belek

Merhaba Arkadaşlar,

Bugün de yazımıza Belek Bölgesinden devam edelim. Neler varmış Belek de öğrenelim.

Yıllar önce bataklık olan Belek şimdilerde lüks otellerin, lüks yaşam tarzların sergilendiği bir konum haline geldi. Geçen süreç içerisinde öyle bir gelişim sağladı ki, kaliteli bölge, kaliteli otel deyince akla ilk gelen bölge Belek oldu. Ultra lüks konseptler ve göz alabildiğince uzayan yemyeşil golf sahaları Belek bölgesinin kalitesini ve ihtişamını arttırmaya yetti diyebiliriz. Golf sahalarının sadece yurt içinden değil yurt dışından da çok fazla misafir çektiğiniz söyleyebiliriz.

Peki nasıldır bu Belek in denizi? Duyar gibiyim ne kadar kaliteli olursa olsun denizi kum değilse gitmem diyen arkadaşları. Merak etmeyin arkadaşlar hiç yüzme bilmeseniz bile Üçkum Tepesi Mevkinde ve Serik mevkinde rahatlıkla denize girebilirsiniz. Bizzat yüzme bilmeyen ben tecrübe ettim sizlere de tavsiye ederim. Yalnız dalga konusunda garanti veremem. Dalga yok diyemem size var tabi ki ama bence korkulacak kadar da değil ;)

Sadece deniz severler için olmasın değil mi bu yazımız. Çocuklu aileler, su kaydıraklarında doyasıya eğlenmek isteyen gençler, otelden dışarı çıkmam ben diyen beyler, bayanlar Belek sizlere de göre. Aqua Park konusunda kendini geliştirmiş bir çok otel alternatifi bulabilirsiniz, havuzların büyüklüğü ve çeşitliliği ile ilgili bilgi vermeye gerek bile olduğunu sanmıyorum. Çocuklu ailelerinde gönül rahatlığıyla tercih edebileceği, ''benim çocuğum mini clup da durmaz'' diyenleri bile şaşırtacak kadar kaliteli eğlence alanlarına sahiptir bu bölgede ki oteller, hem siz hemde çocuklarınız doyasıya eğlenme fırsatı bulacaksınız.

Ben gezmeden duramam diyen arkadaşlar ise; Dinler Bahçesi, 3 dinin bir arada bulunduğu, kardeşliğin simgelendiği yer görülmesi gereken en önemli yerlerden biridir. Aspendos Tiyatrosu, Perge Antik Kenti tarihi yapılar arasında kendini gösterirken, Kurşunlu Şelalesi de doğa severleri kucaklamaktadır.

Belek Bölgesini de böylelikle bitirmiş bulunuyoruz, bir daha bölgemiz de görüşmek üzere.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 Uzun zaman geçti yine yazmayalı, sayfamdan uzak kalalı. Öyle akıp geçiyor ki zaman, nasıl oldu da bu kadar uzak kalabildim die soruyorum h...